Contact & Klantendienst

Hebt u een vraag of opmerking? Aarzel niet en contacteer ons!

Stel ons een vraag

    Veelgestelde vragen

    Ik ben niet tevreden met mijn producten wat nu?

    Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 30 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag.
    Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.
    Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.

    Hoe stuur ik mijn producten retour?

    Het is altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan uw verwachting of wens voldoet. Bij Savetechshop kunt u binnen 30 kalenderdagen na levering het artikel retourneren. Indien uw retourzending voldoet aan de voorwaarden, kunt u vervolgens het geld terug krijgen. U kunt uw retour eenvoudig via een mail sturen met als referentie RETOURAANVRAAG, graag jou volledige gegevens doormailen en de bestelnummer.

    Retouradres
    Retouren mogen onder bovenstaande voorwaarden worden verzonden worden naar:

    Savetech BV
    t.a.v. afdeling retouren
    Herentalsebaan 61A
    2150 BORSBEEK

    Wat zijn de retourkosten?

    Aan het retour sturen van producten zijn helaas wel kosten gebonden. Deze worden niet door ons vergoed. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per BPost of transportbedrijf naar Savetech op laten sturen. Deze kosten variëren van €6,95 tot €99,95 afhankelijk van het product.

    Wanneer leveren jullie gewoonlijk?

    Wij kunnen elke dag de materialen uitleveren ( indien deze voorradig zijn bij ons ), de materialen kunnen ook afgehaald worden bij ons in de magazijn showroom, bij bestellingen onder de 150euro worden er transportkosten bijgerekend deze is afhankelijk van de grote van het pakket deze prijs varieert tussen 5 euro en 30 euro.

    Welke betaalmethodes zijn er?
    Bancontact / Mr Cash Gratis Va. 150,- gratis bezorgd
    Vooraf Overmaken Gratis Va. 150,- gratis bezorgd + langere levertijd*
    Kredietkaart Gratis Maximaal orderbedrag is 2.000,-
    PayPal Gratis Va. 150,- gratis bezorgd
    Betalen in toonzaal Gratis Mogelijk vragen wij een aanbetaling
    Rembours 15 euro extra kosten Betalen aan de transporteur**

    * Doorgaans betekent vooraf overmaken dat de bestelling met 1 dag wordt vertraagd.
    ** Rembourskosten komen bovenop de normale verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €250,00 controleren wij of de bestelling daadwerkelijk door u geplaatst is. Verder vragen wij om een aanbetaling, wij nemen hiervoor contact met u op.

    Moet de betaling gedaan worden voor levering?

    Ja, vooraleer wij producten leveren vragen wij u vriendelijk alle openstaande bedragen te betalen. Let op: de bestelling wordt pas verzonden wanneer uw gegevens zijn geverifieerd.

    Worden er extra kosten voor een rembourszending berekend?

    Wanneer er gekozen wordt voor een rembourszending zijn we genoodzaakt hiervoor extra kosten te berekenen. Deze kosten bedragen €15,00. Klik hierboven op ‘Welke betaalmethodes zijn er?’ voor meer informatie.

    Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van uw bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen

    Kan ik een retour ook afgeven in de magazijn?

    Ja, wanneer u een artikel wenst te retourneren dan kunt u deze ook terug komen brengen in ons magazijn. Meld deze retouraanvraag wel vooraf aan zodat we u in de magazijn beter van dienst kunnen zijn.
    Het retour brengen van een bestelling is in de magazijn mogelijk na enkel een afspraak te maken.

    Wat is de retourtermijn van mijn ontvangen producten?

    Bij Savetech kunt u binnen 30 kalenderdagen na levering het artikel retourneren.

    Binnen hoeveel dagen kan ik het aankoopbedrag retour verwachten op mijn rekening?

    Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen kunt u binnen 14 dagen het geld retour verwachten op uw rekening.

    Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?

    Nee, u dient zelf de verzending van een retourzending te regelen.

    Mijn artikelen blijken bij levering beschadigd, wat nu?

    Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen, meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost.

    Mijn bestelling is geannuleerd door Savetech, wat nu?

    In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

    – Het artikel is (toch) niet leverbaar
    – De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect
    – Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.