Contact & Klantendienst
Hebt u een vraag of opmerking? Aarzel niet en contacteer ons!
Hebt u een vraag of opmerking? Aarzel niet en contacteer ons!
Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 30 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag.
Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.
Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.
Het is altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan uw verwachting of wens voldoet. Bij Savetechshop kunt u binnen 30 kalenderdagen na levering het artikel retourneren. Indien uw retourzending voldoet aan de voorwaarden, kunt u vervolgens het geld terug krijgen. U kunt uw retour eenvoudig via een mail sturen met als referentie RETOURAANVRAAG, graag jou volledige gegevens doormailen en de bestelnummer.
Retouradres
Retouren mogen onder bovenstaande voorwaarden worden verzonden worden naar:
Savetech BV
t.a.v. afdeling retouren
Herentalsebaan 61A
2150 BORSBEEK
Aan het retour sturen van producten zijn helaas wel kosten gebonden. Deze worden niet door ons vergoed. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per BPost of transportbedrijf naar Savetech op laten sturen. Deze kosten variëren van €6,95 tot €99,95 afhankelijk van het product.
Wij kunnen elke dag de materialen uitleveren ( indien deze voorradig zijn bij ons ), de materialen kunnen ook afgehaald worden bij ons in de magazijn showroom, bij bestellingen onder de 150euro worden er transportkosten bijgerekend deze is afhankelijk van de grote van het pakket deze prijs varieert tussen 5 euro en 30 euro.
Bancontact / Mr Cash | Gratis | Va. 150,- gratis bezorgd |
Vooraf Overmaken | Gratis | Va. 150,- gratis bezorgd + langere levertijd* |
Kredietkaart | Gratis | Maximaal orderbedrag is 2.000,- |
PayPal | Gratis | Va. 150,- gratis bezorgd |
Betalen in toonzaal | Gratis | Mogelijk vragen wij een aanbetaling |
Rembours | 15 euro extra kosten | Betalen aan de transporteur** |
* Doorgaans betekent vooraf overmaken dat de bestelling met 1 dag wordt vertraagd.
** Rembourskosten komen bovenop de normale verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €250,00 controleren wij of de bestelling daadwerkelijk door u geplaatst is. Verder vragen wij om een aanbetaling, wij nemen hiervoor contact met u op.
Ja, vooraleer wij producten leveren vragen wij u vriendelijk alle openstaande bedragen te betalen. Let op: de bestelling wordt pas verzonden wanneer uw gegevens zijn geverifieerd.
Wanneer er gekozen wordt voor een rembourszending zijn we genoodzaakt hiervoor extra kosten te berekenen. Deze kosten bedragen €15,00. Klik hierboven op ‘Welke betaalmethodes zijn er?’ voor meer informatie.
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van uw bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen
Ja, wanneer u een artikel wenst te retourneren dan kunt u deze ook terug komen brengen in ons magazijn. Meld deze retouraanvraag wel vooraf aan zodat we u in de magazijn beter van dienst kunnen zijn.
Het retour brengen van een bestelling is in de magazijn mogelijk na enkel een afspraak te maken.
Bij Savetech kunt u binnen 30 kalenderdagen na levering het artikel retourneren.
Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen kunt u binnen 14 dagen het geld retour verwachten op uw rekening.
Nee, u dient zelf de verzending van een retourzending te regelen.
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen, meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost.
In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:
– Het artikel is (toch) niet leverbaar
– De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect
– Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.